Frukost serverad !

Hej !

Gud jag har inte skrivit på några dagar , men jag har bara jobbat & inget speciellt har hänt så jag hade inte så mycket att skriva ! Men nu är det äntligen helg, underbart !
Just nu ligger jag faktiskt i systers säng och slappar medans hon gör frukost , kanske ska flytta in här när man får allt serverat ? ♥
Igår var vi på Metro & drack vin med hennes vänner hela kvällen ! Super trevligt .. Älskar att vara med dom. Det blev lite bilder men jag har inte sladden med mig så jag får sätta in dom när jag kommer hem. 

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer , jag vet att min syster och dom ska ut i alla fall , men det är inte säkert jag hänger på dom , vi får väl se ! Men nu skriker hon att frukosten är klar !

Puss*









Jag & Petter


Syster & Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0