Förväntar mig en bra dag imorgon !

God kväll !

Kom hem från jobbet för ett bra tag sedan , tog faktiskt taxi hem , va helt slut i min kropp & själ , eller huvud ! Så jag lyxade till det lite, har gjort det ganska mycket nu den senaste tiden =/ Men det ska bli ändring på det !
sen jag kom hem har jag bara ätit & druckit en smoothie, låter spännande va ?
Nej men idag har varit en ok dag på jobbet bara , vi brukar ju alltid ha roligt men idag var det jätte dålig stämmning pga några saker som har hänt & larmet gick 4 ggr ... ja det var en massa konstigheter ! Hoppas det blir bättre imorgon !!

Prata precis med min syster som är i Stockholm , lyx ! I för sig så är hon där för att jobba ( inreda butiker , suuuper kul jobb ) men hon hinner ju även med nöje ! Är lite avis ..... Men jag saknar henne =( Fast vi ska ju ses på fredag med Lina och dricka drinkar & käka ute , ska bli jätte spännande & rolig att få vara med mina storasystrar !!!! ♥ 

Nu är jag trött så det är väl lika bra att bara krypa ner i sängen och kolla på nån serie på datorn , kanske sex and the city ?

Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0