Deklarera kl sju !

God morgon !

Vaknade faktiskt i ren panik när jag kom på att jag inte har deklarerat & att det ska vara inlämnat senast den 3 maj när vi inte är hemma ! Förra året gick det ju åt skogen när jag deklarerade , det hade inte kommit in osv , så jag fick inte mina pengar i tid till Turkiet , och det skulle då vara min reskassa ! Men det löste sig som vanligt , tur det !
Men nu sitter jag då klarvaken kl åtta på morgonen, vet inte när jag var uppe så här tidigt senast. Jag som ville sova så länge som möjligt så att man inte yrar runt med resfeber hela dagen , men ja jag får väl stå ut !

Tänkte i alla fall att jag skulle städa lite nu , för här är en svinstia och mamma(vi) flyttar ju i helgen så här är kartonger överallt , men jag tänkte styra upp kaoset , jag är ändå bäst på att städa !

Hörs sen ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0