träning på Friskis *











Gud vad roligt och mysigt det var att träna med Marie ! Vi började med uppvärmning på löpnand & cykling i 40 minuter . Efter det körde vi lite mer än en timme ( mycket ) rumpa , mage , armar och ben . Vi pushade varandra och skrattde . Efter en timme eller så kom det in många skit snygga killar och såklart skulle dom träna precis framför oss ! när vi var helt genom svettiga ! Men på torsdag ska vi dit ign , vid samma tid ! Om man ska börja träna så ska man träna med en bra kompis så att det blir roligt att träna och någon som kja hjälpa en att räkna och pusha på när man är redo att ge upp !

Så nu är jag helt slut i kroppen . När jag kom hem så var jag så hungrig så jag åt kött , potatis och sallad ! Nu ska jag hoppa in i duschen har inte gjort det än var tvungen att äta först !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0