så då var man tillbaka på blogg.se *

Hej !

Ny blogg med nya tag , eller ? Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska vara här på blogg.se , för det var här jag började och det var här jag tyckte att det var bäst !

Idag har jag inte gjort speciellt mycket intressant , men just nu sitter jag i alla fall i sängen och kollar på "Sveriges fulaste hem " och är ensam hemma , alla andra i min familj är och kollar på min lillebrors match , jag följde inte med för att jag egentligen skulle på bio , men jag hade ändå inte fått plats i bilen . Så dom är väl hemma vid tio så jag ska passa på att njuta nu av tystnaden !

Imorgon fyller min lilla Penni 5 år , fast nu är hon ju så liten längre så på kvällen ska vi hem till Nina & Penni på kalas !


Men innan på dagen / förmiddagen ska jag , mamma & Nina till aqva kul och simma . . det är en ny grej som vi testar på , hoppas att det håller, fast jag hade gärna blandat simmningen med någon annan träning .

Men nu ska jag inte babbla på , för nu börjar " Svenska Hollywood fruar "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0