rosabandetgalan 3 dagar försent , men det är aldrig försent att bry sig ! *

God morgon , ligger fortfarande i sängen och drar . Ligger faktiskt och kollar på reprisen av Rosa Bandet galan , ligger och gråter småskvättar här och där ! Synd att jag inte kunde se det när det var i torsdags. Tycker att det är så hilma hemskt och man har ju människor i sin omgivning som har drabbats av bröstcancer så man har ju fått en insyn på det hela . Och man får bara hoppas och be att det aldrig kommer att drabba någon i min familj eller någon av mina nära och kära.

Herregud , det var precis en man som berättade om att sin fru hade dött i bröstcancer och sen blev hans döttrar också drabbade varav den ena dog , usch och fy vad jag grät !! Vilken hemsk tragedi ...

Nu ska jag kolla vidare. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0