Ralph Lauren modell sparkad för att hon var för tjock ! *

Ralph Lauren Modell : " Jag fick sparken för att jag var för fet "


Till vänster ser vi den riktiga Filippa!


I förra veckan släpptes i Japan en chockerande bild på Ralph Lauren-modellen Filippa Hamilton. Bilden hade retuscherats så till den grad att hennes höfter var smalare än hennes huvud!! Nu har dessutom Filippa gått ut och sagt att hon fått sparken efter att ha jobbat med Ralph Lauren sen 2002. Varför, jo hon är för tjock och då väger hon endast 54 kg! Ralph Laurens advokater menar att den kontroversiella bilden släpptes av misstag. Men Filippa funderar på att stämma Ralph Lauren för all skada bilden har åsamkat henne.

Hur sjukt är inte detta ? Hur kan dom anse att hon är för tjock ? hon väger 54 kg . . Själv är jag 1.65 cm lång, och skulle jag väga 54 kg så skulle det vara lite för lite , men okej. Men eftersom hon är modell så gissar jag på att hon är över 1,72 i alla fall , och då väger hon till och med för lite för sin längd . Det är helt absurt ! Klart att hon ska stämma dom . .


Eller vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0