morbror på sjukhus , skit !! *

Har precis suttit och pratat med Adrian i en timme , kollat filmer så jag har något att titta på när jag ska åka tåg i 9 timmar !!
Sen pratade jag med min moster igen , hon ville inte göra mig mer upprörd när jag ringde innan så hon berättade nu istället att min morbror ligger inlagd på sjukhuset . . ibland undrar man när allt ska  börja gå bra ? när ska allting börja kännas rätt ??
typiskt !!! nu ska jag i alla fall krypa ner i min säng igen och kolla på film , ska vara på jobbet nio imorgon .

pussselipuss , happy halloween by the way ..... buuuuhhh !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Vilken söööt blogg :)

Jag undrar, hur många besökare har du i din blogg? kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-10-31 @ 22:56:30
Postat av: City

Hej du!



En frågestund i min blogg.

Vad tycker du om våldtäkt?



Kram C

2009-10-31 @ 23:12:39
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: suvi

Hejsan ! tack så hemskt mycket =D ja det är olika . . Kram

2009-11-01 @ 17:51:25
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0