färga håret är inte min grej *

God dag eller kväll kanske man ska säga !

Idag vaknade jag vid tio åt frukost med mamma sen satt jag med min lillasyster och fixade hennes hår och sminkade henne ! Sen skickde jag meddelande till Nathalie och frågade henne om Casandra kunde färga mitt hår och klippa mig idag , ja sa hon . . va där klockan halv två . . Så missade jag bussen så jag gick till Krocksbäck för att ta 5an ´därifrån och precis när jag kom fram fick jag ett meddelande av Natta att Cassi inte orkade okejj sa jag och tog bussen hem igen . När jag kom hem gjorde jag lunch , samtidigt så pratade jag med Nina , så sa hon att hon kunde färga mitt hår och klippa det ! Ehmmm ..  ja jag tänker inte tala om hur vi gjórde osv , men det ser ut som katastrof !!  Så jag ringde ett akutsamtal till Natta & Cassi och frågade om hon kan fixa till det imorron och tur som det är så kunde hon det , hon är min ängel ! Jag fattar inte att jag bara inte kunde vänta !! Men men . . . imorgon ska allting fixas ! puuhh skönt !
Så nu är jag kvar hos Nina tänker inte gå härifrån förrän jag ska till salongen imorgon !! haha , katastrof. Men mitt hår har fått många skratt i alla fall ! jag och nina låg nästan på golvet innan när vi såg resultatet . Ni ska få se imorgon ! har inte min usb - sladd med mig hit . .
Nu har vi dessutom ätit middag , ska snart kolla på Greys Anatomy och mysa !

hörs senare igen







vi gillar & skojja ..





förresten kolla vad penni fick i födelsedagsprestent , hannah montana kostym + peruk , haha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0