Mysmiddag / kväll hos Marie *

Ojj vilken kväll !

Jag hade så mycket problem att komma på vad jag skulle ha på mig så jag hann inte skriva , och vad slutar det med ?? Vanliga kläder, vardagskläder med lite smycken osv . . boring ! Men allting tog så lång tid .

Middagen hos Marie var jätte mysig och underbart god mat ! Efter maten satt vi och pratade om allt som finns att prata om , drack gott vin , kollade när Marie öppnade sina presenter och mycket mer ! Älskar tjejkvällar , man kan bara ta det lugnt och prata om allt möjligt och dansa och hoppa runt till Aqua , Spice Girls och Lilleman , haha !
Vid ett gick jag , Sanna och Ida , Ida gick till Hipp och vi till Kb såklart ! Spelade lite Black Jack och minglade ! mums* Sen tog jag taxi hem *

Nu ligger jag i sängen och tänkte sätta på en film , blev helt plötsligt hur pigg som helst !!

Men här kommer några underbara bilder från kvällen , kommer mer sen . Puss & god natt <3


såhär fick håret vara ikväll , hade inte så många ideér...


smink . .












tampong i glaset , hmm ??







japp , hehe , väntar på fler bilder.

love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0