Min tisdag *




Denna dagen har gått ovanligt fort , eller är det bara jag som tycker det ?
Idag när jag kom till bussen så var vår busshållplats avstängd , jaha tänkte jag så jag promenerade bort till nästa , så var den också avstäng och då blev jag förbannad . . så jag gick mot ännu en hållplats och påvägen blev jag varm för att jag hade tjocketröja , dunjacka , halsduk och det var ju varmare ute idag , men hur skulle jag kunna ´veta det . Sen kom jag tillsist till bussen ! Svettig och varm , inte alls roligt .

Men innan jag gick upp till Ida så gick jag till affären och handlade Kanelgifflar , ahh vi älskar dom ! Vi tryckte alltid i oss sådana när vi var små.
Sen kämpade jag mig upp för Idas trappor , dubbel trappor , 5:e våningen ! pust * Men när jag väl kom fram så tryckte vi oss gifflarna , drack cola , snackade skit i timmar , jag hjälpte henne med tvätten och vi planerade vintern , min födelsedag , nyår , en mini skidsemester i januari ! Ska bli jätte roligt , längtar !!
Vid fyra kom Adrian och hämtade mig så åkte vi och handlade mat , så lagade jag maten när vi kom hem , det blev Pytt i panna , avancerat va ?
Sen har jag spenderat resten av kvällen på att städa klart mitt rum ( pust och stön ) men nu är det hur snyggt som helst och så har jag så klart kollat på Ugly Betty & DH !

Så nu är jag helt slut och tänkte krypa ner under täcket och kolla på Brothers and Sisters .
För imorgon ska jag upp i tid har jag bestämt mig , kanske åka in till stan och träffa Nina & sen ska tjejerna hem till Ida för att ha film kväll , kommer kanske bli en tradition att ha filmkvällar där varje onsdag ? Men jag ska dit lite tidigare och äta middag med henne .

¨hoppas ni har haft en underbar dag !

kram <3



bth : Utsikten från Idas vardagsrum ! underbart *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0