Min sista dag i Hofors !



Under min sista dag här så har jag varit i centrum och handlat matsäck , varit med moster och handlat ny tvättmaskin , umgåtts med deras vänner & fikat , kollat på Idol ( såklart , och buuu att Rabhi åkte ut !!! ) och klippt min lilla kusin ( eller ja, lilla och lilla )

Och nu är jag helt slut ?! halv tolv en fredag , men jag gick faktiskt upp halv sju idag + att jag vill vara utvilad till imorgon , jag kan inte sova på tåget !!  Så ja snart är det dags att hoppa i säng ! Hoppas ni har / får en underbart rolig fredagkväll , festa för mig !!!

kram *


Kommentarer
Postat av: Meela

Vad fint det blev!

2009-11-07 @ 00:33:19
URL: http://www,metrobloggen.se/Meela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0