Idag är det ju första advent !

God kväll !

Idag hade vi en relativt lugn dag på jobb , skönt ! Vid 14.00 kom bandet som ska spela på Kb ikväll och skulle äta lunch . Och sen stannade vi dessutom kvar till 18.00 för att vi skulle göra deras middag ! Trevliga & roliga typer var dom =) Och när vi inte hade så mycket att göra hoppade vi runt i köket & dansade ! Ett bra sätt att fördröja tiden ..

Sen jag kom hem har jag ätit lite middag , potatis & purjolökssoppa . Älskar soppa ! Men sen har jag inte gjort mycket mer än att ta det lugnt & kollat på " Gossip Girl ". Måste hoppa in i duschen också , men jag ligger så bekvämt i sängen , gud vilket i - lands problem !

Imorgon blir det träning kl 10.00 med Ida & Marie. Ska träna röven av mig imorgon , åt & drack allt för mycket skit i helgen !

Ja just det idag är det ju första advent , har inte riktigt hunnit tänka på det .. eller tagit fram mitt julpynt ( brukar göra tomteland och allt i mitt rum =D ) så det får jag göra imorgon !! Vad kul det ska bli .. Kanske ska ta och baka lussekatter , men risken är ju att man trycker i sig allt för många ! vi får se ..

Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan jag somnar , hoppas ni har haft en mysig första advent !

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0