hemma från träningen !

Hej !
Måste faktiskt säga att jag känner mig jätte duktig ! Jag gick upp vid halv nio , " fixade " mig lite , åt ett äpple och åkte till Friskis ! Idag var det bara jag och Marie , men vi kämpade på , två timmar tränade vi , fast vi spenderade nog 20 minuter av dom 2 timmarna på att kolla in den extremt snygga killen som tränar samma tid som oss ... herregud vad han ser bra ut ! Any Hoooo ... efter träningen gick vi och handlade sallad på Marathon , pastasallad med gyros , det är så gott !

Men nu är jag hemma igen , har ätit min sallad och väntar på att tvätten ska bli klar . Efter jag har hängt upp tvätten ska jag ut i förrådet och hämta mina julsaker och göra mitt rum super juligt !

Imorgon eller på onsdag måste jag in på Telenor och lämna in min lilla älskling ( datorn ) , för igår så skulle jag ta med datorn till jobbet så att vi skulle kunna lyssna på musik på jobbet , men så trillade min väska ner från stolen i hallen och min dator flög med och gick sönder !!! ahhhh .... jag fick panik och höll på att dö . Man kan sätta på den om man har sladden i , men vad är meningen att ha en laptop om man måste ha i en förbaskad sladd hela tiden ? Hoppas dom kan fixa det , annars tänker jag köpa en ny , jag vägrar gå tillbaka till en stationärdator ! hehe ..

Nej nu är tvätten klar , hörs sen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0