Hemma från träningen, nu mat - Bulgursallad

Hej !

Nu är jag trött ! Vaknade vid halv tio imorse , fixade mig och så gick och hämtade Marie . Sen åkte vi till gymmet ! Det var riktigt härligt att träna idag , vi tränade väl i 1,5 timme lite mer , fy vad vi kämpade ! Var helt genom svettig när vi var klara, men det är ju så det ska vara ! Och som vanligt va det dö snygga killar på gymmet ! Men det är bra , så har man någon att titta på när man springer på löpbandet , hehe !

Imorgon ska vi träna igen men då ska Ida också med ! Ska försöka få med alla , nej men det är mycket roligare att träna med kompisar än själv + att det är ett bra sätt att umgås på !

När jag kom hem var jag svin hungrig så jag gjorde en blandsallad med bulgur & citronkyckling ! Jätte gott ... tror nästan att jag ska ta lite till =D

Nu ska jag spendera resten av min dag hemma , ska ut med hunden och så men annars ska jag bara vara hemma och glo på film !!

Imorgon däremot blir det stan och kanske lite shopping , träning & utgång ! Vilken dag det kommer att bli ..

Nu ska jag äta vidare , hehe .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0