hem ljuva hem *


visst är det underbart att åka iväg på semester , hälsa på släktingar eller åka till något varmt ställe ..
Men när man kommer hem , ohh ja det går inte att beskriva . älskar den känslan . Nu när jag kom in i mitt rum så var det rent och frächt , och när jag hade bäddat upp sängen så såg den så underbart skön ut !
Misstolka mig inte , jag älskar att hälsa på mina kusiner , men det finns inget bättre än sitt eget hem och sina egna saker och sin egen säng !



Filmen är slut och det var en mysig & färgglad familjefilm !
En sådan film som man blir glad av att se . .

****

Så nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på tv tills jag somnar ! Är helt slut , och sen ska jag ju upp kl åtta imorgon också .

Puss & Kram

Ha en underbar lördagkväll / natt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0