Har fruktkräm kokandes på spisen *

Detta har nog varit den söligaste och slappaste dagen i mitt liv, jag har bara legat i sängen och kollat på tv , men jag behövde det , hehe . Eller jag har intalat mig det i alla fall !
Men i flera dagar har jag varit sugen på " gammaldags fruktkräm " mamma gjorde det ibland när jag var liten , så jag tvingade henna att handla hem lite torkad frukt så att jag skulle kunna testa på att koka en egen , kan ju inte vara så svårt eller hur ? så nu står det och puttrar på spisen får se hur det blir =D
Och min kräm ska jag då trycka i min till måndagsfilmen som går på kanal 9 idag , " Helens små underverk " klockan 21:00 , se den  , den är bra !

Nu måste jag ner och se till att den inte bränner vid.'

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0