Hälsningar från hofors ! *

Hejsan ! Skrev inte igår för att jag var så upptagen i att umgås med min kära familj ! Igår var vi bara inne här hela dagen , jag lagade mat till familjen och efter det kollade vi på en jätte bra film som jag inte hade sett innan " Knowing " Och efter det kollade vi på " Dont mess with the Zohan ".'

Idag gick jag upp vid halv tolv , ja det var så tyst i huset så jag passade på att sova ut ! När jag vaknade så snöade det ?!?! haha , och jag har med mig noll - vinter kläder !
Annars idag har vi tagit det lugnt , hämtat ungarna i skolan , varit och handlat , och nu lagar vi mat , ikväll blir det filmkväll igen ! Jag menar det finns ju inte så himla mycket att göra här i världens ände ! Men det är världens bästa ställe att ta det lugnt och varva ner på !

På lördag åker jag hem till Malmö igen ! Är väl hemma vid sex på kvällen , sen är det jobb på söndag !
Nu ska jag kolla maten ! pusss *





                                


Här behöver man inte fixa sig , det älskar jag !!


Kommentarer
Postat av: Meela

Låter skönt...njut av lugnet!! Vill inte göra dig besviken men det snöar faktiskt här i Malmö oxå, bara så att du vet =)

2009-11-04 @ 16:12:18
URL: http://metrobloggen.se/Meela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0