god natt från hofors *



Ojj denna dagen har verkligen gått jätte söligt , men det är inte så konstigt eftersom man gick upp 4 imorse . Dessutom är jag svintrött för att jag sov bara 40 min av hela den långa tågresan , och när jag kom hit kunde jag heller inte vila för att min moster skulle som sagt jobba och min kära morbror ligger på soffan och är jätte sjuk , har gett honom medicin , mat och allt , men han har börjat och bli sämre igen så han ska förmodligen in på sjukhuset igen .  . men vi får se när min moster kommer hem  ! Är så himla orolig . . Men jag ska försöka att ta det så bra jag bara kan , kom trotts allt upp hit för att slappna av och samla mina tankar , eller nått ! haha . . nu ska jag gå och bädda ner mina underbara kusiner och sedan mig själv ! Kram från Hofors / Världens ände


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0