En mysig kväll på Möllan *

Hej Hej !

Nu är jag helt slut . Mötte Ida i stan så gick vi en runda men sen började det regna så vi gick och handlade mat och gick hem. Sen satt vi och latade oss i soffan ett tag , lagade mat : Fiskpinnar & Potatismos ( egen , såklart ) , skit gott om jag ska vara ärlig , haha ! Efter det gick jag och Ida och mötte upp Sanna , så gick vi och satte oss på Golden och tog några öl , det var reggaekväll så det var roligt !
Nu sitter vi hemma hos Ida , det blir så att jag sover här i natt . Skönt , slipper man ta sig hem !

Imorgon ska jag upp ganska tidigt och hämta Marie så ska vi sticka och träna , skööönt ! 

Nej nu ska vi hoppa ner i sängen och glo på 2 1/2 män och sedan sova såklart !


Puss på er !





Det var så himla coolt idag när det började bli mörkt !


Mycket gott !




På Golden blev det onyttigheter , men nachotallrik är så gott !!



Efter vi kom hem , gud vad  vi är snygga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0