en lugn söndag *



Idag har jag jobbat från 9 - 15.30, vi hade lagom mycket idag , skönt för jag var fortfarande líte trött från resan .
När jag stod och diskade idag på jobbet flög kranen av så det var vatten exakt överallt inklusive hela mig , haha måste sett jäkligt roligt ut när jag försökte kämpa med att stänga av vattnet !

Efter jobbet kom Sanna och hämtade mig så gick vi hem till Ida & Mattias som precis har flyttat till en egen lägenhet . Gud vad mysig den var , så himla avundsjuk . .  !! så vi var väl där i en timme , satt i köket och snackade skit och planerade vad vi ska hitta på till helgen =)

Nu sitter jag i min säng och kollar på One Three Hill och snart börjar Gossip Girl  . .


Okej , idag är det fars dag också ju , jag och min pappa är ju inte jätte bundis , men jag ska nog ta och ringa honom ! ! Det är det minsta man kan göra , eller hur ??

Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0