En lugn och skön lördagkväll ! *



Detta fick bli kvällens snacks , det har varit för mycket strunt dom senaste dagarna.

Idag vid ett tiden kom Adrian & hämtade mig från Ida & Mattias . Men jag hann inte mer än att komma innanför dörren innan vi hade gäster , det var min kusin och någon släkting till mamma från Finland som är här för att plugga i 4 år . Så vi åt middag , fikade , snackade en himla massa och spelade " Bet your brain " som är världens mest komplicerade spel. Malin & Christian kom också förbi en stund med lilla Elliot , idag var jag nog hans favorit =D
Men nu är jag helt slut , sov brevid Ida inatt , vaknade hundra gånger och nu har det varit full rulle hela dagen så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lördagsfilmen på 3:an ,  " Fyra bröllop & en begravning ".

Imorgon ska man ju upp tidigt , jobb .. Ska dessutom ha besök av Ida & Mattias på jobbet , får se om någon annan kommer förbi och säger hej !

Ha en underbar lördagkväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0