secondhand <3

Gymmet var som vanligt , svettigt , mycket skitsnack och snygga killar , killar som stönar högt när dom kör benpress ! haha ..
Efter träningen gick jag och Ida till en secondhandaffär och fyndade , jag älskar det ! Två väskor & en väst ... Man kan verkligen hitta unika och annorlunda saker , vi hade skit roligt att springa runt där inne . Hittade också en jätte fin päls , ska önska mig den i julklapp !!







När jag kom hem gjorde jag lite mat ...
Ris , Kyckling & Tomatsås m.grönsaker.



steg 1.
Kycklingfilé med kryddor & olivolja i ugnen, låt kycklingen få lite färg på ytan !



steg 2.
Ta ut kycklingen och häll på krossade tomater och krydda ( med det ni gillar ) In i ugnen igen.



steg 3.
Ut med det från ugnen igen och lägg på blandade grönsker , jag tog lök , morötter, squash & purjolök. In i ugnen en stund till ( så att grönsakerna blir mjuka )



Servera med ris , svingottt ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0