Pete Doherty på Lördag !

Livet leker vidare här hemma , en massa prat om min lillebrors skolgång. Han går på samma högstadie som jag gick på  och har ungefär samma lärare , men det är verkligen så himla stor skillnad ! Killarna är störiga, hänger i gäng , ska vara klassens clowner .. Så det blir ofta tjafs när mamma får mail hem om hur störiga alla killarna har varit på lektionen , eller att dom kommer till lektion utan penna & papper. Men gud vad jag är trött på att höra tjafsen nu ! Jag hade aldrig sådana problem .... Men det är kanske för att jag är tjej ? ? haha .. Nej jag vet att han kommer att lyckas , hoppas bara att lyckas strunta i alla hans dumma killkompisar som drar med honom på allt hyss !!

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på tv , ska upp oh träna tidigt imorgon med =D kul det ska bli !

På Lördag kanske jag & Marie ska se Pete Doherty på mitt jobb , om jag lyckas få tag på biljetter ! Men om det går så ska vi ha en helkväll på Kb , tjohoo ! Även om jag inte är super intresserad av att se honom så kan det ju ändå vara en rolig grej !



Nej god natt på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0