Ikea , Stoff & Stil , Rusta !

Sitter hemma i min säng med färgen i håret ! Skulle egentligen be Casandra göra det men nu är det så att mina pengar tog slut idag hehe ... väntar på att den förbaskade lönen ska komma ! och jag orkade inte vänta , jag var bara tvungen att få bort utväxten . Men jag måste ändå klippa mig , så så fort pengarna kommer ska jag till henne =D

Idag var jag och Sanna på Ikea och efter det blev det Stoff & Stil och Rusta ! En mysig liten runda . Fick låna Sannas symaskin så sen jag kom hem har jag suttit och sytt på min nyårsklänning , det kommer att bli fräsig ! ;)
Så nej det blev inget bakande idag , men nu har jag verkligen lovat Julie att vi ska göra det imorgon !!

Ida ville att jag skulle med till Etagé ikväll men jag var så himla trött efter " Shopping rundan " så jag orkade inte + att jag fyller ju år imorgon så mamma och dom ska ju sjunga för mig på morgonen vid halv sju innan dom går till jobbet och då kan jag ju inte vara trött och bakis !
Tänk sen när man har flyttat hemifrån , vem ska då komma och sjunga för en ? ja om man då är singel ?! hemsk tanke . haha !

Nej nu är det dags att skölja ut färgen . Hörs sen !


Detta var det ända jag köpte idag : Pads, Chips ( 9 kr så jag var tvungen ;) ), tyg , band & kuddar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0