hemma från simmning & shopping

Vilken dag ! Är helt slut .

Idag har ju jag & Ida varit på Aqva kul och tränat vi simmade i en och en halv timme , jobbigt .. Men det är sjukt bra träning ! Efter det gick vi in till Äventyrsbadet, simmade runt lite kollade på en och en annan kille ;) Men sen satte vi oss i bubbelpoolen , endast killar i den poolen ! Man kännde sig lite uttittad ! Efter en stund började två skit trevliga killar prata med oss och ville bjuda oss på lunch men vi hade ju inte riktigt tid , hehe ... synd !

Efter Aqva Kul gick vi på stan en stund men jag hittade abslout ingenting , så jag fortsatte gå i stan en timme efter Ida hade gått  och då hittade jag .... :


Halsband , hm , 99 :-


Svart lång t - shirt från hm , 69:-


Jeansleggings, Vero Moda,  279 :-



Korsett från Lindex , 199 :-

Nu ska jag spendera resten av eftermiddagen / kvällen hemma i lugn och ro ... kolla på någon film eller något sådant ! mys *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0