Hemma från julbaket !

Nu är jag hemma och ligger i min underbara säng ! Idag har vi verkligen haft en jätte mysig bakdag hos Marie , det var mycket skratt , disskusioner men framför allt väldigt mycket kreativitet !

Vid halv åtta hämtade Adrian mig så åkte vi och handlade maten till min lilla middag på fredag , så nu är det en sak mindre att göra ! Tyvärr så hann jag inte baka med min lillasyster idag så det får kanske bli på torsdag =)

Imorgon blir det i alla fall Aqva Kul med Ida , vi ska träna men efter det ska vi sitta och njuta i bubbelpoolen , underbart ! Efter det ska vi ut på stan en stund och hitta nått till mig som jag ska ha på mig på fredag ! Längtar verkligen , ska bli så jäkla mysigt =) ...

Nej hörre ni , jag är helt slut efter dagens bravader så jag ska krypa i säng nu , ska upp halv nio imorgon , fyyy ...

Pussss !


















Min fina pepparkaka som jag gjorde till Mary *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0