En underbar kväll med mina fina vänner ....

Vilken mysig dag vi har haft idag !! Jag älskar verkligen att göra saker med dom , vi har alltid så roligt & mysigt !!

Vi mötte upp Marie och så gick vi bort till Filmstaden och hämtade ut våra biljetter . Men sen hade vi lite tid att fördröja innan filmen började så vi promenerade lite längst gågatan , och det är så underbart vacker vid julen . Jag har verkligen haft tur som har fått växa upp mitt i city och jag saknar det verkligen ! Men det var så skönt att bara gå runt och se på alla fina julbelysningar ..

Men filmen , ja ... Man kan ju lugnt säga att killarna i " New Moon " är riktigt heta ... Herregud ... Alla tjejer bara skrattade ihjäl sig när Jacob drog av sig tröjan , och alla killarna bara suckade för att dom visste att nu är det kört ! Filmen var som förväntat , jävligt bra ! Kan inte mer än längta tills nästa film ....

Efter filmen tog jag en taxi hem , stötte på min snygga granne på vägen in också ... perfekt !

Nu ska jag bara krypa ner i sängen kolla på nått avsnitt av " One Tree Hill "  ( är ju beroende nu , har dessutom lånat säsong 4 & 5 nu , hihi ) men jag måste sova i tid för imorgon blir det extra hård träning !

Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag har ! God natt ... *

Och tack för att ni förgyller mina dagar, även mina gnälliga ...



Försökte få Ida att sitta i tomtens knä , men det gick tyvärr inte ! kanske nästa gång ?





















Underbara jul.







Denna filmen ska vi verkligen se , haha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0