En mysig dag med Marie ♥

Nu har jag kommit hem från en mysig & rolig dag på stan med Marie ♥ Vi gick lite fram och tillbaka och försökte hitta en klänning till mig , men jag hittade ingen så det får bli den klänningen som jag sydde , men det blir bra .. Får ha många snygga smycken till =) Men jag hittade däremot ett par skor som jag ska ha imorgon eftersom jag använde mina " nyårsskor " på min födelsedag ! På nyår är det meningen att man ska " lyxa " till det lite ! Sen köpte jag även nytt svartnagellack  ( mina två andra är redan slut ) , klämmor och strumpbyxor ! Sen pausade vi lite inne på Mc Donalds , haha , så kom Sanna och gjorde oss sällskap också =D Och efter det gick vi till Netto och köpte blinkande champagne glas ;)

Nu ska jag spendera resten av min kväll att sy klart min klänning , dom sista detaljerna och kolla på " Victorias Secret Fashion Show 2009 ", såklart !! Dags att sätta igång !





Konfettibomb & Blinkande champagneglas !!



ja strumpbyxorna är i en stor stl. fanns det och xs vilket jag som har former inte kan ha .............
bättre för stora än för små ;)


Kommentarer
Postat av: ......

Wuuuw 44-46?

2009-12-30 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0