En underbar födelsedagsmiddag !

Nu är jag helt slut ! Ikväll har det varit underbart mysigt ! Jag älskar verkligen våra " familjevänner " en gång om året samlas alla och äter , dricker gott och pratar om allt mellan himmel och jord och det sker alltid på min födelsedag . Det är en mysig tradition ! Detta är faktiskt första gången vi firar min födelsedag några dagar innan jag fyller år . Men det har varit väldigt mycket håll i gång nu dom senaste dagarna så mitt huvud är helt slut så jag tänkte krypa i säng för att jag ska jobba imorgon ! Men dom andra sitter kvar där nere och " Festar " vidare ! Lite tråkigt att jag gick upp men mina ögon orkar inte vara öppna längre ! Idag har jag fått jätte fina presenter också =D Älskar att fylla år !


Hej hej .












alla ungarna för 10 minuter sedan .. sömniga ?


Jag uppskattar verkligen all uppvaktning , men nu är jag helt slut !
Tack för ännu en mysig födelsedag *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0